سوالات متداول

بله،در صورت مقدور نبودن ثبت سفارش بر روی سایت، میتوانید با مجموعه سنتور سرای صادقی تماس حاصل کرده و با راهنمایی کارشناسان ما سفارش خود را ثبت نمایید.

بله، در صورت تمایل، امکان بصورت سفارشی شده ( با متریال خاص یا ویژگی های خاص) نیز وجود دارد. بدیهی است ارسال ساز های سفارشی شده مشمول زمان بیشتری برای تحویل می باشد.

در صورت تمایل برای لغو سفارش خود ، با تماس و اطلاع رسانی به کارشناسان ما قبل از ارسال کالا، می توانید سفارش خود را لغو کرده و مبلغ خرید خود را دریافت نمایید.

کارشناسان مجموعه سنتور صادقی همواره و در همه زمان آمده ارائه مشاوره تخصصی و دقیق به شما عزیزان جهت انتخاب ساز مناسب برای شما هستند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.