سوالات متداول

آیا امکان سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد؟

بله،در صورت مقدور نبودن ثبت سفارش بر روی سایت، میتوانید با مجموعه سنتور سرای صادقی تماس حاصل کرده و با راهنمایی کارشناسان ما سفارش خود را ثبت نمایید.

در صورت نیاز آیا سفارش سنتور خاص نیز امکان پذیر است ؟

بله، در صورت تمایل، امکان بصورت سفارشی شده ( با متریال خاص یا ویژگی های خاص) نیز وجود دارد. بدیهی است ارسال ساز های سفارشی شده مشمول زمان بیشتری برای تحویل می باشد.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟

در صورت تمایل برای لغو سفارش خود ، با تماس و اطلاع رسانی به کارشناسان ما قبل از ارسال کالا، می توانید سفارش خود را لغو کرده و مبلغ خرید خود را دریافت نمایید.

در انتخاب سنتور به مشکل خورده ام ، چطوری میتوانم سنتور مد نظرم را انتخاب کنم؟

کارشناسان مجموعه سنتور صادقی همواره و در همه زمان آمده ارائه مشاوره تخصصی و دقیق به شما عزیزان جهت انتخاب ساز مناسب برای شما هستند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.